Su Sektörüne Dev Yatırım ELMACIK Su markasıyla tek kalemde 32 milyon TL ile
Türkiye’nin en büyük su yatırımı

POLSAN şirketler grubu üyesi ATASU ,Atatürk Orman Çiftliği ELMACIK Su markasıyla tek kalemde 32 milyon TL’lik yatırım ile Türkiye’nin en büyük su yatırımını yaptı. Firma, Sakarya’nın Hendek İlçesi Elmacık Sıradağları’nın Göl yayla mevkiinde bin 60 metre rakımdan çıkarttığı suyu 12 bin 500 m2 kapalı, 57 bin 500 m2 açık olmak üzere, toplam 70 bin m2’lik tesiste, doğallığı bozulmadan, tam otomatik , bilgisayar destekli makinelerde, teknolojinin en son ambalajlama sistemi ile el değmeden müşteriye ulaştırmaya çalışıyor.

OZON KULLANMAYAN TEK FİRMA

Türkiye’de ilk Defa suyu ozonlamadan ,( herhangi bir kimsayal işlemden geçirmeden ) şişeleyerek kimsayal maddesi kullanmayan firma olarak da sektöre farklılık ve yenilik getirerek tüketicilerin sağlığını ön planda tutuyor. Türkiye’deki suların yüzde 90’nın kaynak suyu olduğunu ve firmaların çıkarma ve şişeleme tekniklerinden dolayı sularına ozonlayarak şişelediklerini, dile getiren Atasu Genel Müdürü Cevat Kabataş, ozonlanmış suda meydana gelen değişiklikleri şöyle dile getiriyor; ‘’Öncelikle ozon çok güçlü bir dezenfektan madde olduğu için suyun tümden kimyasal yapısını değiştiriyor. Daha sonra suyun tadını değiştiriyor. Son olarak ise suyun doğallığını bozuyor yani o sular doğal değil. Ancak asıl tehlike ozon ile bromürün evliliği. Türkiye’deki su kaynaklarının önemli bir kısmında bromür bulunuyor. Bu da şu demek oluyor; Bromür ile ozon evlenip, bromata veya broforma dönüşüyor ve insan sağlığında çok ciddi olumsuz etkilere yol açıyor. Bunu biz söylemiyoruz. Harvard gibi dünyaca ünlü üniversitelerinin araştırmalarından çıkan sonuçlarda yer alıyor. O yüzden mesela Kanada’da suya ozonlama yasak’’

1 LİTREDEKİ MİNERAL SAYISI 178 Mg.

Kabataş, ‘’Bizim suyumuz tam anlamıyla yüksek doğal mineralli su.1 Litredeki mineral sayımız 178 mg, bu da çok güçlü bir suyumuz olduğunu gösteriyor. Suyumuzdaki mineral oranı özellikle çocukların gelişimi içinde çok önemli…Herkes için günlük alması gereken belli bir mineral oranı var, biz bu su ile o mineral ihtiyacının büyük bir kısmını sağlıyoruz. Bizim suyumuz ile çay demlemeye kalktığınızda göreceksiniz demliğinizin dibi kireç tutar. İşte suyumuzda o kireç gibi yani kemik gibi sağlam bir su…’’ dedi.

AMELİYATHANEDEN 100 KAT DAHA STERİL ORTAMDA ŞİŞELEME

Şirket 32 milyonluk yatırımla Sakarya’nın Hendek ilçesinde kurduğu tesis ile sektördeki rakiplerine sadece suyu ve kullandığı malzeme ile değil kullandığı en modern ve en yüksek teknolojili makinelerle de fark atıyor. Kendileri dışındaki tüm şirketlerin kapalı bir makinede şişeleme yaptığını, dolumu ise başka bir tarafta açık alanda yaptığını bunun ise mikrop riskini doğurduğunu dile getiren Kabataş, ‘’Biz her iki işlemi de son teknoloji sistem sayesinde kapalı ortamda yapıyoruz ve bunu dünya standartlarında yapıyoruz. AB normları diyor ki bir şişeleme tesisinde 10 bin clas mikroorganizma var ise o tesiste güvenli bir şekilde dolum yapabilirsiniz. Bir ameliyathaned ise bu oran bin klas mikroorganizmadır. Bizim tesisimizde ise bu oran 100 klas…Yani bizim tesisimiz AB normlarından bin kat, bir ameliyathaneden ise 100 kat daha steril. Zaten tesisimizde bulunan yüksek teknolojili cihazlar dışarıdan içeriye gelen bir mikrobu sezdiğinde sistemi otomatikman durduruyor.’’ dedi.

ÖNEMLİ ULUSAL VE LOKAL ZİNCİRLERDE SATIŞLARA BAŞLADI

Elmacık Su ile sektöre getirdiği yenilikler ve farklılıklar ile hızlı bir giriş yapan Atasu, satış yönetimi ve ekibini de ince eleyip sık dokuyarak oluşturuyor. Sektörde deneyimli ve portföy sahibi isimleri ekibe kattıklarını ve yönetimde dikey değil yatay yönetim biçimini uyguladıklarını dile getiren Kabataş, bununda çok kısa zaman içinde ciddi başarılara ulaşmalarını sağladığını söyledi. Bugün itibariyle Migros, Tansaş , Kiler , Şeref Makro , Altunbilekler , Gimsa , Rammar , Happy Center, Onur ,Beğendik ,Uyum gibi önemli zincir marketlerde ürünler satışa sunulmuştur.

YATIRIMCIYA BEDELSİZ FIRSAT

Atasu Elmacık Su çatısı altında başkasının yanında çalışmaktan sıkılan ve kendi işini kurmak isteyenlere de çok cazip fırsatlar sunuyor. Damacana suda sektörde deneyimi olsun veya olmasın herkese bedelsiz olarak bayilik verdiklerini dile getiren Kabataş, ‘’Kıyıda köşede 30 -40 bin TL’si olan için çok ideal bir iş. Bu rakamıda bize vermeyecek yatırımcı. Dükkanın tutulması, aracını alması gibi işletme için gerekli olan demirbaşlara harcayacak. Günde 100 damacana satması halinde aylık 4 bin 500 TL ile 5 bin TL kazanç sağlayabilir.’’dedi.

CANLI OLARAK ÜRETİMİ İZLETTİRECEK

Elmacık markası ile su sektörüne her açıdan farklılık getiren Atasu internet sitesinde oluşturduğu alanda su ile ilgili bilinmeyen tüm soruları da cevaplıyor. 9 dakikalık profesyonel tanıtım filmi çeken şirket çok yakında müşterilerine fabrikanın değişik açılarına yerleştirilmiş kameralar üzerinden internette canlı olarak üretimi de seyrettirecek.

SOSYAL MEDYAYI ÇOK ETKİN KULLANIYOR

Elmacık Su , günümüzün önemli iletişim mecraları Facebook ,Twitter ve Web sayfasını çok etkin kullanarak , tüketicilerle yakın bir bağ oluşturuyor.

TÜRKİYE’DE İLK DEFA SU KONUSUNDA BAŞVURABİLECEĞİNİZ ADRES VAR

Elmacık Su , Türkiye’de ilk defa su konusunda bilgi almak isteyen ve sorusu olan herkese abone olsun , olmasın web sayfası üzerinden Prof. İsmail Peker ve ekibi tarafından yanıtlanmaktadır.

DAMACANA SUDA TEK NUMARA İLE 10 SANİYEDE SİPARİŞ VEREBİLİYORSUNUZ

444 4 262 nolu tüketici hattı ile Türkiye’nin her yerinden tek numara ile erişim rahatlığı sağlıyor.Diğer su firmalarının yaptığının aksine bayilerin telefonları kullanılmıyor.Bir kere abone olduğunuzda sistem sizİ otomatik tanıyarak 10 sn’de sadece telefon tuşları ile görüşme yapmadan sipariş verebiliyorsunuz.

Haberin kaynağı için tıklayınız